Magazin online

Magazin online creaza acum si invata sa faci bani online | 1Online Media.ro

Iată un ghid pas cu pas despre cum să vă construiți propriul magazin online.

Vreau magazin online acum!!!

 

Voi acoperi toate elementele de bază și un pic mai mult, astfel încât să puteți face magazinul online
să funcționeze ASAP (Suntem cu toții ocupați, știu).
Dacă rămâneți blocat (mă îndoiesc că o veți face), lăsați un comentariu sau contactați-mă prin intermediul
Facebook 1Onlinemedia.
Să începem… Cum să vă configurați propriul magazin online cu ajutorul Shopify

Înscrierea la magazin și deschiderea magazinului dvs. nu pot fi mai ușoare și oferă chiar și o
perioada de încercare gratuită 14 zile pentru a vă ajuta să puneti la punct toate detaliile magazinului. Pentru a vă lansa magazinul Shopify, trebuie să vă înscrieți pentru un cont.

1. Înscrieți-vă cu Shopify Pentru a începe, vizitați Shopify.com. Utilizați formularul de înscriere pentru a începe crearea unui cont. Introduceți detaliile necesare și apoi faceți clic pe butonul „‘Create your store now’ „. Numele magazinului dvs. trebuie să fie unic sau Shopify vă va cere să alegeți altceva. După acest ecran inițial vi se vor cere mai multe detalii, printre care numele, adresa,
țara și numărul de contact.
Veți fi întrebat, de asemenea, dacă aveți produse și, dacă da, ceea ce doriți să vindeți.
Dacă încercați doar Shopify pentru a vedea dacă funcționează pentru dvs., puteți selecta
‘I’m just playing around’ ” din meniul drop-down „Do you have products?
Și „
‘I’m not sure’ ” în secțiunea „What will you sell? „. După ce ați terminat, faceți clic pe „I’m done„.

2. Începeți crearea magazinului dvs. online După ce v-ați înscris, veți fi direcționat direct la ecranul administratorului magazinului. Acum sunteți gata să începeți personalizarea aspectului magazinului, încărcarea produselor și setarea plăților și transportului.

Shopify homescreen

Ecranul dvs. de administrare la domiciliu vă spune tot ce trebuie să știți pentru a vă face să funcționeze.

3. Alegeți o „Temă” sau „Aspect”

Shopify are propriul magazin tematic oficial.

Toate aceste teme sunt garantate cu sprijinul deplin al designerilor, astfel încât să știți că magazinul dvs. este în mâinile bune. Toate temele vin cu o listă completă de modificări pe care le puteți face fără a trebui să atingeți o linie de cod. Primele teme vin cu mai multe modificări, dar asta nu înseamnă că nu poți realiza un site minunat cu unul gratuit. Aceste modificări sunt prezentate în secțiunea următoare. Dacă doriți să efectuați modificări pe o temă, există foarte puține limitări privind ceea ce se poate obține prin accesarea codurilor HTML și CSS. Nu vă faceți griji dacă nu aveți experiență de codificare. Shopify are o echipă internațională de agenții de design pe care o numesc „Experții Shopify” pe care le puteți angaja pentru a personaliza pe deplin site-ul dvs. Pentru a găsi o temă care să corespundă nevoilor dvs., vă recomandăm următoarele:

1. Răsfoiți Theme Store

Conectați-vă la Shopify și vizitați Shopify Theme Shop la themes.shopify.com. Aici veți găsi peste 180 de variante tematice din care puteți alege, inclusiv o selecție bună a celor gratuite.

Puteți filtra prin industria plătită sau gratuită, și prin funcții. De asemenea, puteți sorta temele după preț, popularitate și cel mai recent.

browse-theme-store

Magazinul Shopify Tematica. 2.

Verificați funcționalitatea și recenziile Odată ce ați găsit o temă care vă place, faceți clic pe exemplul imaginii temei.

Veți primi mai multe informații despre temă, cum ar fi dacă tema este receptivă / mobilă, printre alte caracteristici.

Derulați în jos pentru a citi câteva recenzii pentru a afla ce e-tailers folosind tema gândiți-vă.

3. Previzualizați tema Pentru a vedea tema în acțiune, faceți clic pe Vizualizare demo. Veți vedea acest lucru sub butonul verde „Previzualizare temă din magazin”. Dacă tema vine într-o gamă de stiluri, puteți vizualiza și demo-uri ale diferitelor stiluri făcând clic pe ele.

4. Obțineți tema

Odată ce ați găsit o temă dorită, faceți clic pe butonul verde.

Shopify vă va cere să confirmați că doriți să instalați tema.

Faceți clic pe Publicați ca Tema magazinului meu.

Nu vă faceți griji dacă nu sunteți 100% sigur/ă că este tema potrivită pentru dvs. Puteți schimba întotdeauna gândul mai târziu. După ce tema a fost instalată, Shopify vă va informa și vă va oferi opțiunea de a merge la Managerul dvs. de teme. Faceți clic pe acesta. Managerul de teme afișează teme publicate (cele pe care le-ați instalat sau le-ați activat cel mai recent) și teme nepublicate mai jos (temele instalate anterior).

finish your ecommerce store

4. Editați setările Shopify.

Majoritatea magazinelor tematice vă permit să faceți schimbări simple care pot schimba aspectul masiv al magazinului dvs., astfel încât să puteți fi siguri că nu veți ajunge la un site care să pară o clonă de alte mii de magazine.

shopify store templates

Aceste magazine sunt construite folosind aceeași temă. În ecranul de administrare, selectați „Teme” din meniul de navigare din stânga. Pe această pagină veți vedea tema live într-o casetă din partea de sus, în colțul din dreapta sus al căsuței vor fi două butoane. Prima este de trei puncte, ceea ce vă oferă câteva modificări de bază ale setărilor. Unul dintre acestea vă permite să faceți un duplicat al temei. Vă recomandăm foarte mult să faceți acest lucru incase pe care le faceți unele modificări care nu vă place, apoi puteți șterge duplicatul și a începe din nou. Al doilea buton spune „Personalizați tema”. Dacă dați clic pe faptul că veți ajunge la o pagină care controlează toate funcționalitățile de bază ale magazinului dvs. Acesta este momentul potrivit pentru a vă juca cu setările și pentru a testa toate caracteristicile, astfel încât să puteți afla ce este capabil de site-ul dvs.

shopify custom theme settings

Setările dvs. personalizate pentru teme.

 

changing colours in your theme

Schimbarea culorilor în tema dvs.

Cele mai comune caracteristici vor include:  

Încărcarea de logo-uri     

Încărcarea diapozitivelor într-un carusel de pagină de pornire     

Adăugând funcționalitatea elementului asociat la paginile de produse     

Selectând câte elemente apar pe fiecare rând al paginilor de colectare     Culori     Opțiunile de font.

Unele teme vă vor permite, de asemenea, să repoziționați elementele de pe pagini, cum ar fi afișarea imaginilor produsului în stânga, la dreapta sau în centrul paginii. De asemenea, puteți alege dacă doriți să afișați butoane de tip social / tweet / pin / + 1.

5. Adăugați produsele dvs. la magazin Din nou, navigând din bara din stânga selectați „Produse”.

Veți vedea apoi un buton albastru „Adăugați un produs” în colțul din dreapta sus al paginii. Utilizați următorul ecran pentru a adăuga cât mai multe detalii despre produsele dvs. Mai ales uita-te la cei care vor ajuta cu SEO, cum ar fi numele, descrierea și URL-ul. De asemenea, includeți cât mai multe detalii despre variante pentru a vă ajuta să informați clienții despre articolele dvs. Acesta este, de asemenea, ecranul în care încărcați imaginile produsului. Odată ce imaginile sunt încărcate, le puteți rearanja astfel încât să nu vă faceți griji cu privire la încărcarea lor în orice ordine.

Your product screen

Ecranul Produs.

Asigurați-vă că completați cât mai multe informații posibil.

Imaginile produselor pot face o vânzare, astfel încât să vă arătați produsele dvs. la cele mai bune și evidențiați orice caracteristici speciale sau unice cu fotografii aproape. Pentru a vă păstra ordinea în magazin, vă sugerăm să păstrați toate imaginile la aceleași dimensiuni.

Cu excepția cazului în care, desigur, intenționați să faceți ca paginile dvs. de colecție să arate ca o placă Pinterest. Odată ce ați completat totul, rețineți întotdeauna să faceți clic pe butonul „Salvați produsul” în colțurile de sus și de jos din dreapta. Configurați colecții (grup de produse) O colecție este orice grup de produse care au anumite caracteristici comune pe care clienții ar putea să le caute atunci când vizitează magazinul dvs. De exemplu, clienții dvs. ar putea cumpără:     Haine special pentru bărbați, femei sau copii     Articole de un anumit tip, cum ar fi lămpi, perne sau covoare     Articole de vânzare     Elemente de o anumită dimensiune sau culoare     Produse sezoniere cum ar fi cărți de vacanță și decorațiuni. Produsele pot apărea în orice număr de colecții.

De obicei, vă afișați colecțiile pe pagina de pornire și pe bara de navigare. Acest lucru îi ajută pe clienți să găsească ceea ce caută fără să trebuiască să facă clic pe întregul catalog.

Your product screen

Ecranul Setare colecție funcționează exact în același mod ca și ecranul Produs Colecții manual și automat Când adăugați o nouă colecție, puteți selecta modul în care trebuie adăugate produse.

Acestea sunt cele două opțiuni:     

Manual – Adăugați și eliminați produse dintr-o colecție manuală individual.

Automat – Puteți seta condițiile de selecție pentru a include în mod automat produsele care îndeplinesc anumite criterii.

Plăcile de plată O poartă de plată vă permite să efectuați plăți de la clienți prin intermediul site-ului dvs. web. Rata de preț și de comision este importantă, dar este, de asemenea, important să vedem ce caracteristici oferă. Nu toate gateway-urile de plată sunt create egale. Trebuie să vă uitați la următoarele în alegerea gateway-ului de plată potrivit pentru dvs.

payment gateways

Taxe de tranzactie

Când efectuați o plată, unele porți vor păstra un procent mic sau o taxă fixă ​​(sau uneori ambele) pentru a vă permite să utilizați serviciul. Comparați-le pe baza vânzărilor dvs. anticipate.     

Tipuri de carduri Trebuie să știți ce tipuri de carduri sunt acceptate de gateway-ul dvs. de plată ales.

Toți acceptă VISA și Mastercard, în timp ce majoritatea acceptă American Express. Paypal devine, de asemenea, popular pentru plățile online.     

Evaluare offsite

Unele gateway-uri vor efectua plata pe propriile servere prin forma lor proprie.

Aceasta înseamnă că clientul este scos din casa de plată și plătește în formularul furnizat de gateway-ul dvs. de plată.

Acestea sunt apoi redirecționate către pagina dvs. de confirmare odată ce clientul plătește cu succes.

Acest lucru vă permite să aveți un pic mai mult control asupra procesului de plată. Acum, puteți circumscrie limitările Shopify prin faptul că nu vă permit să personalizați plățile în altă parte decât cu ajutorul CSS.

Taxele de tranzacție pentru gateway-ul de plată sunt adăugate în plus față de taxele de tranzacție proprii ale Shopify.

Cu toate acestea, din noiembrie, magazinele din SUA și Marea Britanie pot utiliza plățile Shopify.

În funcție de planul dvs. Shopify, puteți salva aceste costuri suplimentare. Relativ la planul dvs. veți primi aceste rate foarte atractive.     

De bază 2.4% + 20p    

 Professional 2.1% + 20p     

Nelimitat 1,8% + 20p

În funcție de numărul de tranzacții pe care le efectuați în fiecare lună, ar putea fi în valoare de actualizarea pentru a profita de aceste economii.

Dacă locuiți în SUA sau în Marea Britanie, magazinul dvs. va utiliza în mod automat plățile pentru cumpărături.

Pentru a finaliza acest lucru, dați clic pe butonul „Efectuați configurarea contului plăților Google Shop Payments” din Setări> Plăți. Dacă doriți să utilizați o poartă terță parte, puteți utiliza linkul „activați gateway-urile de plată” de pe aceeași pagină.

6.Deschideti magazinul dvs. online „LIVE”

Înainte ca site-ul dvs. să intre în direct, trebuie să adăugați câteva detalii despre compania dvs. și cum intenționați să faceți livrări și să plătiți impozit. General Asigurați-vă că toate informațiile despre companie sunt completate pe această pagină. De asemenea, asigurați-vă că utilizați funcția Google Analytics.

Acest lucru se poate dovedi a fi o sursă neprețuită pentru urmărirea vizitatorilor magazinelor dvs.

general shopify settings

Taxe

taxes for shopify online store

  1. Accesați pagina Produse a administratorului dvs.

  1. Faceți clic pe numele unui produs dat.

  1. Derulați în jos până la secțiunea numită „Inventar & variante”.

  1. Faceți clic pe linkul de editare de lângă versiunea produsului pentru a deschide o fereastră de dialog.

  1. Asigurați-vă că sunt bifate casetele de selectare de lângă Taxele de taxare și Necesitatea livrării, dacă este necesar să le includeți în produsele dvs.

  1. Unele magazine nu vor trebui să perceapă taxe sau livrări pe produse precum mărfurile digitale. Pe de altă parte, un magazin de tricouri va trebui probabil să perceapă ambele.

  1. Dacă intenționați să livrați produsul dvs. clienților, asigurați-vă că introduceți greutatea produsului în câmpul corespunzător.

Livrare

Dacă tarifele dvs. de transport sunt prea restrânse sau dacă nu oferiți suficiente opțiuni, puteți pierde din vânzări. Shopify va calcula doar o rată de expediere pentru clienții dvs. pe baza regulilor pe care le definiți în pagina de Transport a administratorului. Pentru a vă asigura că nu veți pierde niciun fel de vânzări:

shipping

  1.  Din administratorul magazinului, accesați pagina Setări> Transport.

  1. În secțiunea „Ratele de expediere”, uitați-vă dacă ați stabilit o rată de expediere bazată pe greutate și o ajustați conform specificațiilor produsului dvs.

Testați-vă sistemul de comandă

Pentru a vă testa sistemul, puteți simula o tranzacție folosind Gateway Bogus al Shopify. Pentru a utiliza portalul Bogus:

  1. Din Administratorul magazinului, faceți clic pe Setări, apoi pe Plăți pentru a accesa setările de Plăți

  1. Dacă aveți un gateway de card de credit activat, dezactivați-l înainte de a continua. (Faceți clic pe Editați, apoi Dezactivați, apoi confirmați dezactivarea.)

  1. În secțiunea Carduri de credit Accept, faceți clic pe Selectați un card de credit pentru a deschide meniul derulant.

  1. Derulați în jos pe listă pe Alt, apoi faceți clic pe (pentru testarea) Gateway Bogus.

  1. Faceți clic pe Activați (sau reactivați, dacă ați mai folosit Gateway-ul Bogus înainte).

  1. Mergeți la magazin ul dvs. și plasați o comandă în calitate de client. La checkout, introduceți următoarele date ale cărții de credit în loc de numere autentice:

Testarea unui gateway real de plată cu o tranzacție autentică:     

Asigurați-vă că ați configurat gateway-ul de plată pe care doriți să îl testați.     

Efectuați o achiziție din magazinul dvs. în calitate de client și finalizați verificarea utilizând detalii autentice de pe cardul de credit.     

Anulați imediat comanda, pentru a vă restitui și pentru a evita plata taxelor de tranzacție.     

Conectați-vă la gateway-ul de plată pentru a vă asigura că fondurile au trecut. Este gratuit? Da – nu uitați să anulați și să restituiți comanda imediat după plasarea acesteia.

Dacă ciclul dvs. de facturare apare după ce ați plasat comanda de test, dar înainte de ao anula, taxele de tranzacție vor apărea în factura dvs. Încă puteți să anulați după plata facturii la Shopify, dar veți primi rambursarea ca credit de tranzacție în contul dvs. Puteți utiliza creditele de tranzacție pentru a plăti taxele de tranzacție viitoare.

7. Luați în considerare cumpărarea unui nume de domeniu Pentru a obține site-ul dvs. live, veți avea nevoie de un nume de domeniu. Aveți două opțiuni pentru asta. În primul rând puteți cumpăra un domeniu de la Shopify și acesta va fi adăugat automat în magazin. Acest lucru vă economisește timp, mai ales dacă nu aveți cunoștință despre găzduirea unui site web. Aceste domenii costă de obicei 9- 14 USD pe an.

A doua opțiune este achiziționarea unui domeniu de la o terță parte, cum ar fi GoDaddy.

Aceste domenii încep de la 1.99 USD pe an.

Dezavantajul este că va trebui să redirecționați propriile înregistrări DNS care pot părea descurajante la început.

Dacă nu reușiți să veniți cu un nume de domeniu bun, citiți sfaturile mele despre cum să alegeți un nume de domeniu. Iată pașii pentru a pune noul dvs. magazin Shopify pe un nume de domeniu terță parte.     

Adăugați noul domeniu în Magazin În administratorul Shopify, din navigația din stânga navigați la Settings și apoi pe Domains și adăugați numele domeniului utilizând butonul „Adăugați un domeniu existent”.

Actualizați înregistrările DNS Conectați-vă la registrul dvs. de domeniu și efectuați următoarele modificări la înregistrările DNS:     Înlocuiți înregistrarea @ sau principala A cu următoarea adresă IP: 23.227.38.32     

Adăugați sau înlocuiți www CNAME cu storename.myshopify.com (adică link-ul magazinului magazinului fără bitul http, pe care îl puteți vedea pe pagina cu setări de domenii)     

Eliminați toate parolele magazinului În caz contrar, nimeni nu va putea accesa site-ul dvs. chiar și atunci când este live.     

Setați ca primar dacă este relevant În timp ce în Setări> Domenii, puteți alege domeniul principal utilizând meniul derulant din partea de sus a ecranului:

primary domain

Asigurați-vă că verificați și „Redirecționați tot traficul către acest domeniu”.

Aceasta înseamnă că traficul către toate celelalte domenii va fi direcționat către domeniul dvs. principal.

Acest lucru este crucial pentru SEO bun.     

Adăugarea altor domenii Puteți repeta pașii 1 și 2 cu alte nume de domeniu pe care le dețineți.

Toate numele de domeniu vor fi redirecționate către domeniul „Primary”, pe care îl puteți modifica în orice moment cu opțiunea „Setare ca primar” de lângă fiecare nume de domeniu. Rețineți că numărul de nume de domenii pe care le dețineți nu are nicio influență asupra SEO.

adding custom domains on shopify

Concluzie

Și asta este tot ce există. În teorie, puteți avea un magazin excelent, unic și complet funcțional în mai puțin de o jumătate de oră, fără a trebui să fiți expert în web.

Astfel, puteți petrece cea mai mare parte a timpului pe care îl comercializați, în loc să vă mențineți site-ul.

Alternative pentru Shop Shop? Am fost în principal folosind WordPress & WooCommerce combo (mai ieftin & mai ușor), dar Shopify poate fi o alternativă bună. Pentru citire ulterioară: Shopify vs. WordPress (WooCommerce)

În plus, puteți construi un site de comerț electronic cu constructori de site-uri, de asemenea.

Dacă doriți să le verificați, citiți site-ul meu constructori revizuire aici. În ceea ce privește personalizarea, Shopify permite ca aproape fiecare aspect al șabloanelor lor să fie modificat într-un fel.

De asemenea, puteți modifica funcționalitatea majorității părților site-ului dvs. În plus, au cel mai mare magazin de aplicații pentru funcționalitate adăugată. Comparativ, Volusion are doar un șablon care nu poate avea decât modificări minore aduse acestuia. Singurul dezavantaj real nu este în măsură să vă personalizați complet comanda.

Shopify restricționează accesul la această pagină din motive de securitate.

Cu toate acestea, comanda vine pe deplin receptivă, astfel încât aceasta va funcționa perfect pentru clienții care fac cumpărături pe dispozitive mobile.

(4455)

Magazin online

About The Author
-